جستجوگر وب
قوانین اعداد 10

90) خداوند شما را برای اینکه بی درنگ در راستای رسالت الهی زندگیتان وارد عمل شوید، فرا می‌خواند. شما آماده اید! از امروز آغاز کنید و روحتان را اعتلا ببخشید.

91) در راه رسالت الهی زندگیتان مثبت اندیش و خوش بین باشید. شما و رسالت شما در این جهان بسیار اهمیت دارد.

92) چنانچه بر ایمان خود پابرجا باشید، همه چیز در رابطه با رسالت الهی زندگیتان کاملا آشکار خواهد شد. نگاه شما شفاف تر شده و از گامهایی که باید به سمت بهترینها بردارید، آگاه میشوید.

93) اساتید مقرب شما را راهنمایی و محافظت می‌کنند زیرا شما به رهنمودهای آنان گوش می‌دهید (حتی به صورت ناخودآگاه) و هم اکنون برای به ثمر نشستن رؤیاها و رسالت الهی‌تان در مسیر درست قرار دارید.

94) فعالیت‌های شما توسط فرشتگان الهی هدایت و حمایت شده‌اند. آنها اشاره می‌کنند به اعمال خیرتان ادامه دهید.

95) تغییراتی که ایجاد کرده‌اید یا در نظر دارید در زندگی‌تان اعمال نمایید، در مسیری صحیح و درست قرار دارند.

[ جمعه 15 اردیبهشت 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 153 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 9

80) خداوند، در تمام زمینه ها از جمله مسائل مالی شما را حمایت می‌کند. با قدم های زمینی به پیش روید و گشوده باشید تا حضرت حق شما را یاری کند.

81) هرچه درباره ثروت مثبت اندیش تر باشید، جریانی عظیم تر از دارایی های مالی به سوی شما سرازیر خواهد شد.

82) ایمان داشته باشید که در امور مالی مورد توجه قرار گرفته اید. تمام نگرانی‌ها را به فرشته ها بسپارید.

83) فرشتگان مقرب نیایش و درخواست‌های شما را درباره نیازهای مالی تان شنیده اند و به آنها پاسخ گفته اند.

84) فرشتگان به شما کمک می‌کنند تا جریان مالی زندگی تان را افزایش دهید تا جایی که به امنیت مالی و فراوانی دست یابید.

85) بسیار عالی است. شما در حال تجربه تحولات مثبت و روشنی در رابطه با امور مادی زندگی هستید.

86) نگرش خود را درباره ثروت بر پایه های روحی و معنوی قرار دهید و با قدم های زمینی در امور مالی پیش بروید. افکار متعالی شما، بهترین جریان های مالی را به سوی شما جاری می‌سازد.

87) شما در مسیر صحیحی در رابطه با شرایط شغلی و مالی قرار دارید. به راهتان ادامه دهید.

88) این عدد نشانه ای مبارک و رضایت بخش درخصوص امور مالی شماست. اعمال، نیایش، تصورات و تاکیدات شما تأثیر گذار بوده و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشیند. برای دریافت آنها آماده باشید.

89) رسالت الهی زندگی شما همچون کلیدی است که دروازه‌های فراوانی را به سوی شما می‌گشاید. هر روز بر انجام اعمالی که مطابق با علاقه و اشتیاقتان هست، پافشاری کنید.

[ جمعه 08 اردیبهشت 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 112 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 8

70) این عدد حاوی پیامی است از حضرت حق که مسیر انتخابی شما را تأیید گفته و شما را به انجام کارهای خیر تشویق می‌کنند.

71) این عدد نشان می‌دهد شما ظهور رؤیاها و تصوراتتان را دنبال مینماید. در این راه کافی است که مثبت و خوش بین باشید.

72) ایمان داشته باشید که گام‌های درستی در جهت دستیابی به آرزوهای خود برمیدارید.

73) خداوند و اساتید مقرب یاری رسان شما هستند و شما با تمام وجود به آنها گوش فرا می‌دهید. در این راه از برکات و عطایای روشن و درخشان الهی بهره مند خواهید شد.

74) فرشتگان شما را احاطه کرده و در هر گامی که برمیدارید در کنار شما هستند. شما در سریع ترین مسیر به سوی تخقق رؤیاهایتان قرار دارید  بنابراین ایده ها و اعمالی که در حال حاضر مورد علاقه تان است را دنبال کنید.

75) تغییراتی که خلق نموده اید و یا در نظرتان است که انجام دهید، دقیقاً برای شما مناسب و صحیح هستند.

76) شما در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید و نیازهای مادی شما کاملاً تحت انتخابها و اعمالی که انجام می‌دهید، حمایت می‌شود.

77) اعمال خیر و نیکتان را ادامه دهید. هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است. به هرچه دست بزنید، طلا خواهد شد.

78) اعمال و افکاری که هم اکنون بر آن متمرکز شده اید، جریانی از فراوانی جهان هستی را به سوی شما جاری می‌کند. برنامه های فعلی خود را دنبال کنید زیرا دقیقاً در راه دستیابی به ثروت هستید.

79) شما در مسیری روشن و صحیح در جهت رسالت الهی زندگی تان هستید.

[ جمعه 01 اردیبهشت 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 150 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 7

60) شما درباره انتخاب و متمرکز شدن میان دنیای مادی و عوالم روحانی تردید دارید. این توالی شما را فرا می‌خواند تا به تمرکزتان تعادل و ثبات ببخشید و همواره به یاد داشته باشید که روح، سرچشمه وجودتان و نیروی پنهان در پشت هر چیز درزندگی شماست.

61) افکارتان را درباره زندگی مادی خود مانند خانه، شغل، دارایی و ... بسیار مثبت و روشن حفظ کنید، افکار شما بر زندگی‌تان تأثیر گذار بوده بنابراین فقط به آرزوهایتان بیاندیشید بدون ترس.

62) باور داشته باشید که حتی جزئیات زندگی شما تدبیرهایی در جهت راه های معجزه آسا هستند، ایمان شما دروازه‌های معجزه را می‌گشاید.   

63) پیامبران و فرشتگان مقرب در تمام وجوه زندگی که هر روز تجربه می‌کنید به شما توجه و یاری می‌کنند. شما ذهنتان را به روی کمک‌های آنان در قالب ایده های جدید، رهنمودها، نشانه ها و برکات غیرمنتظره بگشایید.

64) شما در کل زندگیتان کاملا مورد حمایت فرشتگان الهی قرار گرفته اید. ترس ها و نگرانی‌های خود را به آنها بسپارید و از آنها برای هر گونه کمکی که اکنون نیاز دارید، درخواست بنمایید.

65) تبریک به جهت تحولات مثبتی که در این لحظه در زندگیتان خلق کرده‌اید. هم اکنون زمان مناسبی و بسیار عالی برای ایجاد تغییرات در امور خانه، کار یا روابطتان است. از الهامات درونی خود پیروی کنید.

66) هنگامی که متحمل بار سنگین، استرس یا ترس هستید، شنیدن صدای فرشته ها که عاشقانه شما را یاری می‌کنند، بسیار مشکل میشود. این عدد پیامی برای شماست مبنی بر این که زمانی را صرف انجام مراقبه و نیایش کنید. درخواست کمک های معنوی کنید و برای دریافت کمکهایی که همواره در پی نیایش می‌رسند، گشوده و آماده باشید.

67) شما در مسیر روشن حقیقت در رابطه با امور زندگی و کارتان قرار گرفته اید. به راهتان ادامه دهید. فرشته ها شما را تحسین می‌کنند.

68) به یاد داشته باشید که روح سرچشمه آفرینش شماست. نگرانی در رابطه با امور مالی هیچ کمکی نمی‌کند. اما نیایش و مراقبه در همه ابعاد زندگی شما کارساز است.

69) مادامی که زمانی را به انجام فعالیت‌های مورد علاقه و اشتیاق روحی خود اختصاص دهید، خود به خود همه امور بر وفق مرادتان خواهد شد.

[ جمعه 25 فروردین 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 137 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 6

50) خداوند برای متحول ساختن زندگی تان در راه های جدید شما را یاری می‌کند.

51) در رابطه با تحولاتی که آرزو دارید یا در حال تجربه آن در زندگیتان هستید، مثبت بیاندیشد.

52) ایمان داشته باشید تغییراتی که ایجاد آن مد نظرتان است، در جهت بهبود و پیشرفت شما می‌باشند. فرشته ها شما را در حین این تغییرات تنها نخواهند گذاشت.

53) پیامبران و فرشتگان مقرب شما را یاری می‌کنند تا مسیر زندگیتان را به سوی راه های جدید پیش ببرید. از آنها درخواست کنید تا ایده های جدید را بر ذهن شما متجلی نمایند.

54) شما مورد حمایت فرشتگان الهی هستید تا در تصمیماتی که برای بهبود زندگیتان گرفته‌اید، موفقیت حاصل نمایید.

55) اکنون زمان حذف و بیرون ریختن کهنه هاست چه افکار و چه اشیا، شما با یاری فرشته ها به استقبال از تازگی و نو شدن می‌روید. به این تغییرات خوشامد بگویید چرا که خیر و برکت فراوانی با خود به همراه دارند.

56) چنانچه از میان تحولاتی در رابطه با زندگی خانوادگی، ار یا روابطتان گذر می‌کنید، بر رهنمودهای روحی وجودتان متمرکز شوید، و حکمت و خیر درون هر تغییری را که تجربه می‌کنید، دریابید.

57) تحولاتی که در حال تجربه آنها هستید در جهت بهترین ها رخ می‌دهند. اطمینان داشته باشید که این تغییرات شما را بر هر آنچه که مد نظرتان است، رهنماست.

58) سرمایه‌گذاری های شما در حال پیشرفت هستند و تحول مثبتی در رابطه با جریان مالی شما به وجود خواهند آورد. این امر میتواند خود را به صورت ترفیع شغلی یا تغییر سمت با افزایشی در درآمد نشان دهد.

59) تحولاتی که در حال گذر از آنها هستید در جهت نزدیک تر ساختن شما به رسالت الهی زندگی‌تان پیش می‌روند. شما با صرف زمان برای انجام فعالیت های مرتبط با علایق روحی خود، می‌توانید نگرانی‌هایتان را فرو بنشانید.

[ جمعه 18 فروردین 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 128 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 5

40) پروردگار و فرشتگان مقرب با عشق و حمایت الهی شما را احاطه کرده اند.

41) فرشتگان از شما درخواست می‌کنند که افکار بسیار نیک و مثبت خود را دنبال کنید، در این صورت هر آنچه بگویید یا فکر کنید با سرعت محقق می‌شود.

42) فرشتگان شما را ترغیب می‌کنند تا در هر شرایطی ایمان و باور خود را حفظ کنید.

43) فرشتگان و پیامبران در این لحظه یاریگر شما هستند، زمانی را برای ارتباط با آنها در سکوت مراقبه نمایید و از حضور اطمینان بخش آنها که به شما می‌گویند همه چیز به خوبی پیش می‌رود، آگاه باشید.

 44) فرشتگان در این لحظه آسایش، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می‌دارند، از آنها در تمام زمینه ها درخواست یاری کنید و به رهنمودهای ایشان در میان دریافت های درونی تان گوش فرا دهید.

45) تغییرات مثبتی پیش رو دارید، فرشتگان در این مسیر شما را تنها نمیگذارند و یاری تان می‌کنند.

46) فرشتگان به شما می‌گویند که افکارتان را بر ابعاد معنوی و سرچشمه‌های ملکوتی هر چیز متمرکز کنید و نگرانی‌های مادی خود را به آنان بسپارید.

47) فرشتگان به شما می‌گویند که در مسیر صحیح و روشنی قرار گرفته اید. به اعمال نیک خود ادامه دهید.

48) نیایش و درخواست های شما در رابطه با ثروت و دارایی شنیده شده است و بزودی اجابت می‌شود.

49) فرشتگان شما را ترغیب می‌کنند تا در ارتباط با اهداف اصلی و مقاصد زندگی تان بی درنگ وارد عمل شوید. آنها بر شما ایده و انگیزه جاری خواهند کرد..

[ جمعه 11 فروردین 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 769 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 4

30) شما کاملاً تحت حمایت پروردگار و فرشته ها هستید. مطمئن و بی پروا در مسیر دستیابی به آرزوهایتان گام بردارید.

31) اساتید مقرب از شما دعوت می‌کنند که تمام خیالات زمینی و مادی را کنار گذاشته و به کمال الهی که درون شماست بنگرید. هنگامی که این تمامیت الهی را در ذهن خود مشاهده نمودید، این امر در روابط کاری، سلامتی و تمام جنبه های زندگی شما ظهور خواهد کرد.

32) خداوند به شما می‌گوید که با ایمان همه چیز امکان پذیر است. از هم اکنون ایمان خود را قوی بدارید.

33) شما دارای ارتباط قوی و شفاف با اساتید مقرب و پیامبران الهی بوده و آنها به درخواستهای شما پاسخ می‌دهند.

34) نیایش های شما توسط فرشتگان الهی شنیده و پاسخ داده شده است. آنها در هر شرایطی پشتیبان شما هستند.

35) با کمک فرشتگان الهی تغییرات مثبتی درباره شما رخ خواهد داد.

36) از هم اکنون افکارتان را بر ابعاد معنوی و عرفانی زندگی معطوف کنید و هر گونه نگرانی مادی را به فرشته ها بسپارید.

37) شما در مسیری صحیح قرار دارید و فرشته ها ناظر شما در این مسیر هستند.

38) شرایط مالی شما با درخواست از فرشتگان ثروت، رو به بهبود می‌رود.

39) شما هم اکنون مورد یاری فرشته ها قرار دارید و آنها عمیقاً شما را در راستای رسالت زندگی تان یاری می‌کنند.

[ جمعه 04 فروردین 1396 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 108 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 3

20) شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید. از ملکوت و آسمان  در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند. ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد.

21) خود بینی شما قطعا تضمین شده است، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند. شما میتوانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند، آن ها را یاری نمایید.

22) فرشتگان میتوانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوت در شرف اتمام است، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است: ایمان قوی دار.

23) شما صمیمانه با یک یا دو تن از اساتید مقرب و یا دیگر ملکوتیان همکاری می نمایید، این توالی رهنمودی از طرف استاد مقرب شماست که می‌تواند نتیجه گرفتن نیایش هایتان را ببیند. ایشان شما را ترغیب می نماید که خوش بین باشید، مطمئنا بهترین نتایج ممکن را جذب می کنید. 

24) هم اکنون فرشتگان بیشتری شما را احاطه نموده اند و یاریتان می کنند تا بدون توجه به آنچه در اطراف شما می گذرد خوش بین باشید. فرشتگان از نیروی معجزه گر ایمان و یقین آگاهند، ایشان برای اینکه مسیری روشن و شفاف در جهت تحقق آرزوهایتان نشان دهند شما را از هر گونه فکر و احساس منفی رها می سازند.

25) در حالی که از میان مهم‌ترین تغییرات زندگی خود عبور می‌کنید، در انتظار بهترینها باشید و خوش بینی شما پاداش داده می‌شود.

26) تصورات مثبت به شما کمک می‌کند تا شرایط به سرعت بهبود یابد. فرشته ها شما را ترغیب می‌کنند تا فقط درباره ارزوهایتان تفکر کنید و ترس و نگرانی از خود بروز ندهید. چرا که فقط خیالاتی باطل هستند.

27) خوش بینی و مثبت نگری شما، موقعیت‌ها و روابط بسیار شگفت انگیزی را جذب می‌کند. مثبت اندیش باش زیرا به نفع شماست.

28) ثروت به سمت شما سرازیر میشود اگر یقین داشته باشید که شما و اهداف زیبای زندگی‌تان کاملاً توسط خداوند و فرشتگان الهی حمایت می‌شود.

29)  به رسالت زندگی‌تان مثبت بنگرید و کاملاً بر خدمت نمودن و به کارگیری استعدادهای طبیعی، احساس و علاقه خود تمرکز کنید. دروازه ها در حال گشوده شدن به سوی شما هستند. فقط کافی است در این راه ایمان قوی دارید.

[ جمعه 27 اسفند 1395 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 143 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 2

10) این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید، چرا که طرز فکر شما عاملی تاثیر گذار بر نتایج حاصله است.

11) مثبت بنگرید، افکار شما در به سرعت در حال تحقق هستند، بنا بر این چنانچه میخواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید. 

12) درباره آینده مثبت نگر باشید، هر آنچه که در باره آن می اندیشید، برا آینده شما تاثیر گذار است، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند.

13) اساتید مقرب، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند، عدد 13 نشانگر اساتید و ملکوتیان مونث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند.

14) با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای بر خورداری از بینشی مثبت یاری نمایند، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود.

15) در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر میکنید ، مثبت نگر باشید. افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک می‌کند.

16) کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت میکنید و بدان فکر میکنید به سوی شما جذب می نماید، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید.

17) فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید، تحسین می نمایند. ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده است، چرا که افکار صادقانه شما محقق می‌شوند، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید، زیرا در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید.

18)  افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بیاندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تامین می‌شود، نگرانی میتواند این را روند را متوقف کند، بنابراین از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید، خصوصا زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید. 

19) این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید. فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید. مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید.

[ جمعه 20 اسفند 1395 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 95 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد 1

0) پروردگار با شما سخن میگوید، هنگامی که عدد صفر را می بینید، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بینهایت در بیکرانه عالم دارد، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست. با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می‌کند. 

1) مثبت بمانید، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید. تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید.

2) همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت. ایمان قوی دارید، خصوصا مواقعی که احساس امیدوارانه در درون، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی می‌کند. هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید، ایشان می‌توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند. 

3) اساتید مقرب شما را یاری می رسانند. گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است.

4) فرشتگان در کنار شما هستند، آنها عدد ۴ را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند.

5) تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است.

6) در باره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی، نگران و آزرده نباشید، نگرانی ها تحت تاثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید، می توانند پاسخگوی نجواهایش شما باشند.

7) شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت! عدد 7 نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید.

8) عدد 8 نشانه ی فراوانی و کامیابی است ، پایانی برای حلقه هایی که در این عدد هست وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت، فرصت، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست. خصوصا در ارتباط با رسالت شما در زندگی.

9) درست همین لحظه، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل میشود، دست به کار شوید. عدد 9 بدین معنی است که شما تمام پیش نیازهای لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید. تاخیر نکنید، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت است، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع می شوند.

[ جمعه 13 اسفند 1395 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 113 ] [ نظرات (0) ]
قوانین اعداد

فرشته ها پیامهای خود را به زبان خاصی منتقل می‌کنند. گاه متوجه شده اید که اعداد خاصی همیشه جلوی چشم شما ظاهر می‌شوند مثل وقتی به ساعت نگاه می‌کنید، یا پلاک ماشین جلویی در اتوبان را نگاه می‌کنید، شماره روی کارت و بسیاری موقعیت‌های مشابه دیگر.

این اعداد پیامی از سوی فرشته ها هستند.از هفته بعد(جمعه ها ساعت 18) میتوانید این اعداد  با معانی آن ها را در این وبلاگ بخوانید.

معانی برخی از این اعداد برگرفته از کتاب «فرشته ها» از دکتر ویرچو هست.

[ جمعه 06 اسفند 1395 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 166 ] [ نظرات (0) ]
آخرین مطالب
باغ و عمارت شاپوری (شنبه 10 خرداد 1399)