جستجوگر وب
اخبار جدید

چند وقت پیش در سایت یه روش برای کسب بیت کوین معرفی شد(جهت مطالعه این موضوع کلیک کنید) که متاسفانه این تنها راه باقی مانده معتبر برای کسب بیت کوین هست.

اگه شما هم عضو سایت شدین و نمیدونین بیت کوین به چه درد میخوره و اصلا نمیدونین چجوری خرجش کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید...

ادامه مطلب

[ سه شنبه 17 مرداد 1396 ] [ 19:03 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 162 ] [ نظرات (1) ]
کسب بیت کوین از فری بیت کوین

این روزها بهترین سایت برای کسب بیت کوین رایگان فری بیت کوین است که شما میتوانید هر ساعت از آن بیت کوین کسب کنید.

جهت ورود به سایت فری بیت کوین کلیک کنید

 برای کسب بیت کوین ابتدا در این سایت ثبت نام کنید.

بعد از ورود به سایت تصویر امنیتی را در جعبه وارد کنید یا captcha را کامل کنید و دکمه roll رو بزنید.

سپس در بالای آن عددی ظاهر میشود که با توجه به جدول جوایز،مبلغی که شما برنده شده اید،مشخص میشود.شما هر یک ساعت میتوانید از این سایت بیت کوین کسب کنید.

توجه داشته باشید این سایت هر هفته یک بار یک جایزه 200 دلاری به یکی از شرکت کننده ها میدهد.

برای دریافت بیت کوین های کسب شده و واریز آن ها به حساب بیت کوین خود،روی قسمت DETAILS کلیک کنید و سپس تیک withdraw disabled کلیک کنید تا به حالت enable در آید.این سایت وقتی موجودی شما به حد کافی که در بالای صفحه ذکر شده رسید،موجودی شما را به حساب شما واریز میکند.همچنین توجه داشته باشید واریز ها هفته ای یک بار انجام میشد( معمولا یکشنبه ها)پس زمانی که موجودی شما به حد کافی رسید اندکی صبر کنید تا زمان واریز برسد.

[ دوشنبه 23 اسفند 1395 ] [ 18:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 199 ] [ نظرات (0) ]
ایجاد حساب بیت کوین

برای ایجاد یک حساب بیت کوین چندین راه وجود دارد به طوری که هر سیستم کامپیوتری و مبایل شخصی میتواند به صورت یک بانک مستقل بیت کوینی عمل کند اما بهترین و ساده ترین راه ایجاد آن از طریق سایت سایت زیر میباشد که سایت اصلی مربوط یه بیت کوین است.

http://blockchain.info/wallet

 

بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر بر روی Create My Free Wallet کلیک کنید.با وارد کردن مشخصات و تایید کردن ایمیل خود،حساب شما فعال خواهد شد.

 

بعد از طی مراحل از قسمت Login Now میتوانید به حساب بیت کویت خود دسترسی داشته باشید.

توجه کنید که شماره حساب شما شامل اعداد و ارقام میباشد مثل شماره حساب زیر:

توجه کنید رمز خود را در جای امن یادداشت کنید چون در صورت فراموشی،هیچ راهی برای عوض کردن آن نیست.

[ یکشنبه 08 فروردین 1395 ] [ 12:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 304 ] [ نظرات (0) ]
بیت کوین چیست؟

بیت کوین (bitcoin) یک واحد پول مجازی است که تماما در اینترنت قرار دارد و از سیستم رمز نویسی خاصی استفاده میکند که باعث میشود بدون نیاز به نهاد مرکزی (مانند بانک مرکزی) و کاملا مستقل فعالیت کند.

سیستم بیت کوین بسیار جالب است،بگزارید توضیح بدهم.

یک اتاق شیشه ای بزرگ را در نظر بگیرید. داخل اتاق یک سری صندوق های شیشه وجود دارد که میتوان داخل آن ها را دید.این صندوق های شیشه ای حساب بیت کوین افراد مختلف است.هر صندوق یک عدد منحصر به فرد دارد که بتوان با استفاده از آن به هر کس که مایل باشید آدرس صندوق خاصی را در اتاق بدهید.هر صندوق علاوه بر این عدد منحصر به فرد،یک قفل و یک شکاف برای واریز پول دارد (میتوان از شکاف به داخل صندوق پول ریخت ولی نمیتوان بدون داشتن کلید از صندوق پول برداشت کرد).از آنجایی که صندوق ها شیشه ای هستند میتوان موجودی داخل هر صندوقی را دید . فرض کنید که یک نفر میخواهد مبلغی را از یک صندوق به صندوق دیگری واریز کند.ابتدا باید وارد اتاق شود و با کلیدی که دارد صندوق خودش را باز کند،مبلغ را بر دارد و به صندوق دیگر بریزد.از آنجایی که ابتدا گفتیم کل اتاق شیشه ای است پس همه ی افراد میتوانند شاهد این ماجرا باشند.به همین خاطر است که تمام تراکنش های مالی بیت کوین قابل رویت هستند.این مسئله باعث شده که هیچ گونه کلاه برداری در واریز و یا انتقال وجه نتواند شکل بگیرد.

 در سیستم بیت کوین مبلغ هر حساب یا همان صندوق و همچنین هر تراکنش که انجام میشود برای همه قابل رویت است.تنها نکته ای که پنهان است آن است که هر صندوق مربوط به چه کسی است.چون بر خلاف سیستم بانکداری متداول که حساب ها به نام اشخاص ثبت میشوند در اینجا فقط کسی که کد مربوط به برداشت از صندوق (یا در مثال ما همان کلید) را دارد صاحب حساب است.

کسب بیت کوین در ایران هم امکان پذیر است که میتوانید بعد از کسب بیت کوین،آن را بفروشید و پول زیادی دریافت کنید(همچنین خرید و استفاده از امکانات ویژه این سایت به وسیله آن امکان پذیر است) اما برای افراد تازه وارد بسیار سخت و وقت گیر میباشد اما پس از گذشت حدود دو ماه شما یاد میگیرید که چگونه با سرعت بسیار بالا مبلغ زیادی کسب کنید.توجه کنید که ابتدای کار به حوصله زیادی نیاز دارد.

روش های زیادی برای کسب بیت کوین وجود دارد که به زودی در سایت معرفی میشوند. همچنین آموزش باز کردن حساب(یا همان دریافت صندوق)در پست بعدی به شما آموزش داده میشود.

[ پنجشنبه 05 فروردین 1395 ] [ 12:00 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 216 ] [ نظرات (1) ]
دریافت شارژ رایگان

با استفاده برنامه بریج میتوانید میزان زیادی شارژ رایگان برای سیمکارت خود بگیرید.

برخلاف دیگر برنامه ها،در این برنامه نیاز نیست کار های زیادی انجام دهید.

جهت دانلود این برنامه و آموزش کار کردن با آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 21 بهمن 1394 ] [ 20:57 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 454 ] [ نظرات (0) ]
کسب در آمد از کوتاه کردن لینک

با استفاده از سایت اوپیزو و کوتاه کردن لینک های خود و اشتراک آن با دیگران میتوانید برای خود درآمد کوچکی ایجاد کنید.

این سایت در ازای هر نفر که از لینک کوتاه شده وارد لینک شما بشود،مبلغی به شما پرداخت میکند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

[ دوشنبه 12 بهمن 1394 ] [ 19:09 ] [ Oxfordiniya ] [ بازدید : 194 ] [ نظرات (0) ]
آخرین مطالب
باغ و عمارت شاپوری (شنبه 10 خرداد 1399)